dimecres, 17 de febrer del 2016

TREBALLEM LES EMOCIONS P3-P4-P5

LES VIVÈNCIES EMOCIONALS SÓN EL MOTOR DE LA NOSTRA VIDA I DE LES NOSTRES RELACIONS. PER QUÈ HEM DE TREBALLAR LES NOSTRES EMOCIONS A L'ESCOLA? - PER UNA EDUCACIÓ INTEGRAL DEL NEN/A. - PER LES RELACIONS INTERPERSONALS EN L'ÀMBIT EDUCATIU. - PER L'AUTOCONEIXEMENT. - PEL FRACÀS ESCOLAR. - PER LES RELACIONS SOCIALS. - PER LA SALUT EMOCIONAL. - PER LA INTEL.LIGÈNCIA EMOCIONAL. - PER L'ANALFABETISME EMOCIONAL. A PARTIR DEL CONTE EL MONSTRE DE COLORS ( ANNA LLENAS) EXPLIQUEM ALS NENS/ES LA IMPORTÀNCIA DE SENTIR TOTES LES EMOCIONS. NO SÓN BONES NI DOLENTES. TOTES LES NECESSITEM, EL QUE SÍ QUE HEM D'APENDRE A GESTIONAR-LES. AL PARVULARI HEM INICIAT UNA ACTIVITAT EN LA QUÈ ELS NENS/ES QUAN TENEN LA NECESSITAT D´EXPLICAR COM ES SENTEN PODEN ESCRIURE ( P4-P5) O DIBUIXAR (P3) EL QUE ELS HI PASSA A L´EMOCIÓ CORRESPONENT. OBJECTIU: -IDENTIFICAR LES EMOCIONS. -SABER CLASSIFICAR EL SEU SENTIMENT -TENIR CONSCIÈNCIA DE LA IMPORTÀNCIA DE SENTIR TOTES LES EMOCIONS I PODER CONTROLAR I -GESTIONAR ALGUNA MÉS NEGATIVA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.