dimecres, 17 de febrer del 2016
TREBALLEM LES EMOCIONS P3-P4-P5
LES VIVÈNCIES EMOCIONALS SÓN EL MOTOR DE LA NOSTRA VIDA I DE LES NOSTRES RELACIONS.
PER QUÈ HEM DE TREBALLAR LES NOSTRES EMOCIONS A L'ESCOLA?
- PER UNA EDUCACIÓ INTEGRAL DEL NEN/A.
- PER LES RELACIONS INTERPERSONALS EN L'ÀMBIT EDUCATIU.
- PER L'AUTOCONEIXEMENT.
- PEL FRACÀS ESCOLAR.
- PER LES RELACIONS SOCIALS.
- PER LA SALUT EMOCIONAL.
- PER LA INTEL.LIGÈNCIA EMOCIONAL.
- PER L'ANALFABETISME EMOCIONAL.
A PARTIR DEL CONTE EL MONSTRE DE COLORS ( ANNA LLENAS) EXPLIQUEM ALS NENS/ES LA IMPORTÀNCIA DE SENTIR TOTES LES EMOCIONS. NO SÓN BONES NI DOLENTES. TOTES LES NECESSITEM, EL QUE SÍ QUE HEM
D'APENDRE A GESTIONAR-LES.
AL PARVULARI HEM INICIAT UNA ACTIVITAT EN LA QUÈ ELS NENS/ES QUAN TENEN LA NECESSITAT D´EXPLICAR COM ES SENTEN PODEN ESCRIURE ( P4-P5) O DIBUIXAR (P3) EL QUE ELS HI PASSA A L´EMOCIÓ CORRESPONENT.
OBJECTIU: -IDENTIFICAR LES EMOCIONS.
-SABER CLASSIFICAR EL SEU SENTIMENT
-TENIR CONSCIÈNCIA DE LA IMPORTÀNCIA DE SENTIR TOTES LES EMOCIONS I PODER CONTROLAR
I -GESTIONAR ALGUNA MÉS NEGATIVA.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.