QUÈ TREBALLEM DURANT EL CURS ? I3


AQUEST CURS APRENDREM SOBRE...

      1R TRIMESTRE: ADAPTACIÓ, NOM DE LA CLASSE, LA TARDOR, EL NADAL.
       2N TRIMESTRE: L’HIVERN, INICI A LA GRANJA, JOAN MIRÓ, CARNAVAL, LA MONA.
 3R TRIMESTRE: LA PRIMAVERA, SANT JORDI, PROJECTE DE TREBALL, LA GRANJA.
        
-          CARPETA VIATGERA (DE PLÀSTIC): ÉS LA CARPETA QUE FAREM SERVIR PER EMPORTAR-NOS LES FEINES A CASA. HA DE SER RETORNADA (BUIDA)  A L’ESCOLA EL DILLUNS SEGÜENT D’HAVER-LA  DONAT. S’INTENTA AIXÍ QUE ELS NENS I LES NENES PUGUIN COMPARTIR EL QUE VAN TREBALLANT I APRENENT A L’ESCOLA EN EL SEU DIA A DIA.

-          CARPETA DE CASA (DE CARTOLINA): LA PODEU FER SERVIR PER ANAR ARXIVANT LES FEINES QUE US VAN ARRIBANT.


O     L’HORA DEL CONTE: TREBALLAREM DIFERENTS TIPUS DE CONTES: TRADICIONALS, DE VALORS, D’EMOCIONS...
O     PISSARRA DIGITAL: ÉS UN RECURS PER REALITZAR ACTIVITATS MULTIMÈDIA SOBRE ELS TEMES QUE TREBALLEM.
O     GRAFISME: TREBALL DE LA MOTRICITAT FINA A PARTIR DE MATERIAL MANIPULATIU.
O     RACÓ DEL BUF: TREBALL BUCOFONATORI DIRIGIT A L’ACCIÓ DE BUFAR. ES COMPLEMENTA A LA CLASSE AMB EL TREBALL DE LLAVIS, ONOMATOPEIES I LLENGUA. CAL PORTAR UN POT PER FER BOMBOLLES I ESPANTASOGRES.
O     PLÀSTICA: DIFERENTS TIPUS DE CREACIONS PLÀSTIQUES AMB MATERIAL DIVERS.
O     JOC SIMBÒLIC: A LA LUDOTECA DE L’ESCOLA , JUGUEM A REPRESENTAR ESCENES DE LA VIDA QUOTIDIANA.  EL JOC ÉS UN INSTRUMENT D’APRENENTATGE I DE SOCIALITZACIÓ MOLT IMPORTANT.
O     PSICOMOTRICITAT
P3 A: DIMECRES A LA TARDA
P3 B: DILLUNS A LA TARDA.
*XANDALL I SABATES DE VELCRO
O         RACONS INTERNIVELL: BARREJATS ELS GRUPS DE P3A  I P3B. DIJOUS TARDA. RACONS
          DE TREBALL DIRIGITS I RACONS DE JOC LLIURE
O     AMBIENTS: P3 ELS INICIEM AL GENER. ES BARREGEN AMB P4 I P5. DIVENDRES DE 9 A 11. AMBIENTS: DE LLUM, DE CONSTRUCCIONS, DE JOC SIMBÒLIC, DE NATURA, DE CREATIVITAT, DE DESCOBERTA 3/6, BIBLIOTECA, SENSORIAL, FEM D’ARTISTES.
O      AIXÍ SÓC JO: MENSUALMENT,  CONSCIÈNCIA I REPRESENTACIÓ DEL PROPI COS PER TAL DE VEURE L’EVOLUCIÓ FINS A P5 (TREBALL DE L’ESQUIMA CORPORAL).
O      PROJECTE DE TREBALL: AL TERCER TRIMESTRE  S’ESCULLIRÀ UN TEMA ENTRE TOTS/ES.
O      PROJECTE D’ART: A P3 ES TREBALLA EL PINTOR JOAN MIRÓ. ES DURÀ A TERME AL SEGON TRIMESTRE. DESCOBRIM I EXPERIMENTEM AMB ELS COLORS, LES LÍNEES I LES FORMES QUAN FEM PLÀSTICA.
O      TREBALL DE LES MATEMÀTIQUES: AFAVORIR EL PENSAMENT LÒGIC, EL RAONAMENT I L’EXPERIMENTACIÓ DE MANERA VIVENCIAL I MANIPULATIVA VINCULADA A SITUACIONS DE LA SEVA VIDA QUOTIDIANA.
            AXIOMA: ENIGMA I CONNEXIONS. (BOSSETA VIATJERA)
O      TREBALL DE LA LLENGUA:
- EXPRESSIÓ ORAL: L’OBJECTIU PRINCIPAL ÉS DESENVOLUPAR EL LLENGUATGE ORAL COM A EINA DE COMUNICACIÓ I EXPRESSIÓ.
- EXPRESSIÓ ESCRITA: INICIAREM EL TREBALL DEL SO DE LES LLETRES A PARTIR DE REFERENTS PROPERS: EL PROPI NOM, EL DELS/ DE LES COMPANYS/ES, VOCABULARI DELS CENTRES D’INTERÈS..


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.