AQUEST CURS APRENDREM SOBRE...
• 1R TRIMESTRE: ADAPTACIÓ, NOM DE LA CLASSE, LA TARDOR, EL NADAL.
•
2N TRIMESTRE: L’HIVERN, INICI A LA GRANJA, JOAN MIRÓ, CARNAVAL, LA MONA.
• 3R TRIMESTRE: LA PRIMAVERA, SANT JORDI, PROJECTE DE TREBALL, LA GRANJA.
•
-
CARPETA VIATGERA (DE PLÀSTIC): ÉS LA CARPETA QUE
FAREM SERVIR PER EMPORTAR-NOS LES FEINES A CASA. HA DE SER RETORNADA
(BUIDA) A L’ESCOLA EL DILLUNS SEGÜENT
D’HAVER-LA DONAT. S’INTENTA AIXÍ QUE ELS NENS I LES NENES PUGUIN COMPARTIR EL QUE
VAN TREBALLANT I APRENENT A L’ESCOLA EN EL SEU DIA A DIA.
-
CARPETA DE CASA (DE CARTOLINA): LA PODEU FER
SERVIR PER ANAR ARXIVANT LES FEINES QUE US VAN ARRIBANT.
O L’HORA DEL CONTE: TREBALLAREM
DIFERENTS TIPUS DE CONTES: TRADICIONALS, DE VALORS, D’EMOCIONS...
O PISSARRA DIGITAL: ÉS UN RECURS PER
REALITZAR ACTIVITATS MULTIMÈDIA SOBRE ELS TEMES QUE TREBALLEM.
O GRAFISME: TREBALL DE LA
MOTRICITAT FINA A PARTIR DE MATERIAL MANIPULATIU.
O RACÓ DEL BUF: TREBALL BUCOFONATORI
DIRIGIT A L’ACCIÓ DE BUFAR. ES COMPLEMENTA A LA CLASSE AMB EL TREBALL DE
LLAVIS, ONOMATOPEIES I LLENGUA. CAL PORTAR UN
POT PER FER BOMBOLLES I ESPANTASOGRES.
O PLÀSTICA: DIFERENTS TIPUS DE
CREACIONS PLÀSTIQUES AMB MATERIAL DIVERS.
O JOC SIMBÒLIC: A LA LUDOTECA DE
L’ESCOLA , JUGUEM A REPRESENTAR ESCENES DE LA VIDA QUOTIDIANA. EL JOC ÉS UN INSTRUMENT D’APRENENTATGE I DE
SOCIALITZACIÓ MOLT IMPORTANT.
O PSICOMOTRICITAT
P3 A: DIMECRES A LA TARDA
P3 B: DILLUNS A LA TARDA.
*XANDALL I SABATES DE VELCRO
O
RACONS INTERNIVELL: BARREJATS ELS GRUPS DE P3A I P3B.
DIJOUS TARDA. RACONS
DE TREBALL DIRIGITS I RACONS DE JOC
LLIURE
O AMBIENTS: P3 ELS INICIEM AL GENER. ES
BARREGEN AMB P4 I P5. DIVENDRES DE 9 A 11. AMBIENTS: DE LLUM, DE CONSTRUCCIONS,
DE JOC SIMBÒLIC, DE NATURA, DE CREATIVITAT, DE DESCOBERTA 3/6, BIBLIOTECA,
SENSORIAL, FEM D’ARTISTES.
O
AIXÍ SÓC JO: MENSUALMENT, CONSCIÈNCIA I
REPRESENTACIÓ DEL PROPI COS PER TAL DE VEURE L’EVOLUCIÓ FINS A P5 (TREBALL DE
L’ESQUIMA CORPORAL).
O
PROJECTE DE
TREBALL: AL TERCER TRIMESTRE S’ESCULLIRÀ UN TEMA ENTRE TOTS/ES.
O
PROJECTE D’ART: A P3 ES TREBALLA EL PINTOR JOAN MIRÓ. ES DURÀ A TERME AL SEGON TRIMESTRE.
DESCOBRIM I EXPERIMENTEM AMB ELS COLORS, LES LÍNEES I LES FORMES QUAN FEM
PLÀSTICA.
O
TREBALL DE LES
MATEMÀTIQUES: AFAVORIR EL
PENSAMENT LÒGIC, EL RAONAMENT I L’EXPERIMENTACIÓ DE MANERA VIVENCIAL I
MANIPULATIVA VINCULADA A SITUACIONS DE LA SEVA VIDA QUOTIDIANA.
AXIOMA: ENIGMA I
CONNEXIONS. (BOSSETA VIATJERA)
O
TREBALL DE LA
LLENGUA:
- EXPRESSIÓ ORAL: L’OBJECTIU PRINCIPAL ÉS DESENVOLUPAR EL LLENGUATGE
ORAL COM A EINA DE COMUNICACIÓ I EXPRESSIÓ.
- EXPRESSIÓ ESCRITA: INICIAREM EL TREBALL DEL SO DE LES LLETRES A
PARTIR DE REFERENTS PROPERS: EL PROPI NOM, EL DELS/ DE LES COMPANYS/ES,
VOCABULARI DELS CENTRES D’INTERÈS..
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.